عصر خودرو

پیشخوان های شهرنت با مجوز قانونی راه‌اندازی شده است

عصر بازار- مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر با بیان این که همه پیشخوان‌های شهرنت، با مجوز قانونی نصب و راه‌اندازی شده است، اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته خدمات‌رسانی شهرنت‌ها ۹۵درصد رضایت مردم را به همراه داشته است.

پیشخوان های شهرنت با مجوز قانونی راه‌اندازی شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این مرکز، با اشاره به خدمات شبانه‌روزی مورد نیاز شهروندان در شهرنت‌ها آورده است که ارائه این خدمات، مختص به ساعات اداری بانک‌ها نبوده و از این رو تا کنون استقبال بسیار خوبی از آنها شده است.

    بر اساس این گزارش، با اشاره به این خدمات ویژه در ایام نوروز، نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و تعطیلات رسمی ادامه داد: بانک شهر به عنوان تنها بانک فعال و تخصصی در حوزه مدیریت شهری در کشور توانسته خدمات شایسته‌ای در پیشبرد طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها ایفا کند و ارائه خدمات شبانه‌روزی در پیشخوان‌های شهر‌نت نیز به عنوان بخشی از خدمات ویژه بانک شهر به منظور ارتقای رفاه شهروندان در شهرهای سراسر کشور برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
    طبق این گزارش، جانمایی و راه‌اندازی این پیشخوان‌ها در سراسر کشور بر اساس نیاز‌سنجی صورت گرفته از شهروندان و با دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع ذی‌ربط و طی بررسی‌های کارشناسی به لحاظ عدم سد‌معبر صورت پذیرفته است.
    همچنین، استقبال و درخواست سازمان‌ها و نهادهای مختلف جهت توسعه شبکه پیشخوان‌های شهرنت در محدوده و شهر حوزه فعالیت آنها منجر به راه‌اندازی تعدادی از این پیشخوان‌ها علاوه بر سطح شهرها در فرودگاه‌های بین‌المللی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز شده است که مراتب، بیانگر تبدیل این پیشخوان‌ها به عنوان یکی از المان‌ها و بخشی از مبلمان مدرن شهری است.
    روابط‌عمومی بانک شهر طی این گزارش با اشاره به بازنگری و ممیزی‌های مستمر این بانک در جهت کیفی‌سازی خدمات این پروژه به اقدامات صورت گرفته در جهت جا‌به‌جایی و اصلاح جانمایی پیشخوان‌ها به منظور جلوگیری از هرگونه مزاحمت احتمالی و جلب رضایت بیشتر شهروندان اشاره کرد و از شهروندان و رسانه‌ها برای مشارکت و انتقال نظرات سازنده دعوت به همکاری کرد.

    برچسب ها