عصر خودرو

در جدیدترین صورت مالی اعلام شد؛

تعدیل ۲۲ درصدی ایران خودرو در پایان سال مالی

عصر بازار- شرکت ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال سود هر سهم سال مالی ۹۴ را به صورت حسابرسی نشده ۵۵ ریال اعلام کرد در حالیکه پیش از این، این رقم ۴۵ ریال اعلام شده ب

تعدیل ۲۲ درصدی ایران خودرو در پایان سال مالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت ایران خودرو صورت مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ایران خودرو با سرمایه ثبتی 15 هزار و 300 میلیارد ریالی که در مقایسه با سرمایه ثبتی سال مالی 93 افزایش 28 درصدی دارد، توانسته 55 ریال سود برای هر سهم کنار بگذارد که در مقایسه با پیش بینی قبل افزایش 22 درصدی را نشان می دهد.

    ایران خودرو در سال مالی 94 مبلغ 836 میلیارد و 185 میلیون ریال سود خالص کسب کرده که از این مبلغ 192 میلیارد ریال بابت سود تقسیمی هر سهم کسر می شود. 

    خاطر نشان می شود، خودرو، مبلغ 155 هزار و 417 میلیارد و 353 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش در سال مالی 94 داشته که پس از کسر بهای تمام شده فروش، به سود ناخالص 19 هزار و 234 میلیارد و 789 میلیون ریالی رسیده است.

    پس از کسر هزینه های اداری، عمومی و فروش و سایر هزینه های عملیاتی از سود ناخالص، شرکت سود عملیاتی 8 هزار و 207 میلیاردی و 347 میلیون ریالی را در صورت مالی خود به ثبت رسانده است.

    جمع سود خالص شرکت با سود انباشته ابتدای دوره و بعد از کسر از سود تقسیمی در مجمع عمومی عادی سالانه، سود انباشته شرکت در پایان سال مالی 94 به رقم یکهزار و 781 میلیارد و 933 میلیون ریال می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها