عصر خودرو

پتروشیمی برای جهش دوم آماده می شود؛

دورخیز هلدینگ خلیج فارس برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد کردن فناوریها

عصر بازار: مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: با توجه به رفع تحریم ها باید خودمان را برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد کردن تکنولوژی واحدهای زیر مجموع آماده کنیم.

دورخیز هلدینگ خلیج فارس برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد کردن فناوریها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، عادل نژادسلیم دیروز دوشنبه در حاشیه بازدید و حضور در جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولان پتروشیمی های بندر امام، بوعلی، مارون، اروند و تندگویان با تاکید بر اینکه باید تفکر حاکم بر شرکتهای پتروشیمی خصوصی تغییر کند، در جریان گزارش فعالیتهای صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه شرکتهای مجموعه هلدینگ خلیج فارس باید با نگاه اقتصادی و کسب سود تولید کنند و در این مسیر تعامل مثبت میان شرکتها بسیار موثر است، گفت: بهینه سازی واحدها، بهره وری و راندمان بالاتر، افزایش تولید، کاهش هزینه، نوآوری و تمامی اقدامات مثبتی که در مجتمع های پتروشیمی انجام می شود نفع و سود بیشتری برای کارکنان به همراه خواهد آورد.
    مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با بیان آنکه اقدامات صورت گرفته در برخی پتروشیمی ها همچون پتروشیمی اروند باعث افتخار صنعت پتروشیمی است، تاکید کرد: رعایت موازین زیست محیطی تعهدی مهم، شرعی و اخلاقی برای شرکتهای پتروشیمی بشمار می آید.
    وی بر جانشین پروری با دقت و حساسیت روی کار در سازمانهای تحت مدیریت هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد و افزود: پتروشیمی بندرامام همیشه مایه افتخار صنعت پتروشیمی ایران بوده و در دهه های گذشته انسانهای بزرگی در این مجتمع حضور داشته اند.
    رضا امیری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نیز اظهار داشت: با توجه به ساختار خصوصی این مجتمع بزرگ پتروشیمی روشهای ما برای جذب نیرو باید روزآمد شود.
    وی افزود: پتروشیمی بندرامام در رابطه با مسئولیتهای اجتماعی اقدامات زیربنایی برای فرهنگ سازی در بخشهای مختلف داشته است.
    برپایه این گزارش حمید فدایی مدیرعامل پتروشیمی اروند نیز در این مراسم اعلام کرد: تولید این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال ٧ درصد افزایش داشته است.
    وی گفت: بیش از بک میلیون و هشتصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی اروند از ابتدای سال جاری تا کنون به ثبت رسیده است.
    فدایی اظهار کرد: ضرورت دارد تحلیل بازار را داشته باشیم تا بتوانیم چشم انداز ٦ ماهه و یک ساله عملکرد سازمان خود را تهیه کنیم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو