عصر خودرو

ضیافت افطاری باشگاه‌مشتریان بانک‌انصار

عصر بازار- باشگاه‌مشتریان بانک‌انصار با برپایی ضیافت افطاری در دومین روز از ماه‌مبارک‌رمضان، ضمن تعظیم شعائر دینی و استقبال از ماه استجابت دعا ، به تجلیل از مشتریان ویژه خود پرداخت و یک شب معنوی و بیادماندنی را با پذیرایی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی و اهدای هدایا به مشتریان رقم زد تا باردیگر بر اجرای پیوسته و مناسب راهبرد اصل مشتری‌مداری و احترام به ارزش‌های دینی تأکید ورزد.

ضیافت افطاری باشگاه‌مشتریان بانک‌انصار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به مناسبت میهمانی خدا و در راستای اجرای اصل مشتری‌مداری ، وفادارسازی مشتریان ویژه و کسب سهم بیشتر ذهنی وعاطفی آنان در بازاررقابتی ، باشگاه مشتریان با اجرای یک برنامه فرهنگی دیگر، از تعدادی از مشتریان خود تجلیل به عمل آورده و کوشید تا در حضور خانواده‌های محترم این عزیزان، مراتب قدردانی و سپاس بانک نسبت به مشتریان ویژه جلوه ملموس‌تری یابد.

    شایان‌ذکراست که باشگاه‌مشتریان‌بانک‌انصار در سال1393 پایه‌گذاری شده و طی مدت کوتاه تأسیس خود، با ارایه  خدمات متنوع در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی، پزشکی و مشاوره‌ای به عنوان یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های مشتریان در میان بانک‌های کشور ظاهر شده است.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها