عصر خودرو

تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی اف ایکس منتشر شد؛

بهای اونس در چه محدوده ای نوسان می کند؟

عصر بازار- تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی اف ایکس نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین ۱۲۵۹ تا ۱۲۹۷ دلار در نوسان خواهد بود.

بهای اونس در چه محدوده ای نوسان می کند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه نزدیک به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر تثبیت شده است.

    بر اساس این گزارش نگرانی های مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب افزایش تقاضا برای طلا شده است. پایین بودن نرخ بهره بانکی در بسیاری از اقتصادهای مهم و بزرگ جهان از جمله ژاپن و اروپا نیز تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته است.

    تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1297 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1303 دلار افزایش خواهد یافت و احتمال افزایش بیشتر تا سطح 1327 دلاری نیز وجود دارد.

    سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1259 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا 1236 دلار نیز کاهش می یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها