عصر خودرو

طی اردیبهشت ماه؛

"فارس" طی یک ماه فقط خریدار بود

عصر بازار- شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۵ فقط خریدار تعدادی از سهام بورسی بود و هیچ سهم بورسی را از پرتفوی خود خارج نکرد.

"فارس" طی یک ماه فقط خریدار بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "فارس (شخلیج فارس)" طی دوره یک ماهه یاد شده هییچ سهم بورسی را واگذار نکرد در حالی که تعدادی از سهام دو شرکت پتروشیمی مبین و پتروشیمی فجر را با بهای تمام شده سه میلیارد و 561 میلیون ریال خریداری کرد.

    این شرکت در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند بورسی را با بهای تمام شده 32 هزار و 513 میلیون ریال و ارزش بازار 97 هزار و 898 میلیارد و 213 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده این شرکت طی دوره گذشته با افزایش سه میلیارد و 561 میلیون ریال به مبلغ 32 هزار و چهار میلیارد و 74 میلیون ریال رسید.

    همچنین ارزش بازار این شرکت نیز معادل یک هزار و 683 میلیارد و 986 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان معادل 96 هزار و 214 میلیارد و 227 میلیون ریال اعلام شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها