عصر خودرو

برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم ونهج البلاغه

عصر بازار- به منظور ارتقای سطح نگرش کارکنان وخانواده های معزز آنان نسبت به مسائل دینی وهمچنین ترویج معارف ارزنده اسلامی،معنوی ومعرفتی ،در راستای تحقق اهداف ارزشی ومتعالی بانک انصار،معاونت سرمایه انسانی وآموزش اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با محوریت قرآن کریم ونهج البلاغه کرده است.

برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم ونهج البلاغه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، طرح قرآن در خانه با تمرکز بر آموزش خانواده ها در خصوص تفسیر موضوعی قرآن کریم ،با عنوان گامهای موفقیت با تمرکزبر 8 موضوع طراحی شده است.

    در این طرح، موضوعات:فکر،ذکر،شکر،علم،محبت،صبر،توکل ورضا مدنظر قرار گرفته وفایل های آموزشی در این خصوص شامل متن،صوت وتصویر از طریق پورتال آموزش بانک وهمچنین از طریق مولتی مدیای چند رسانه ای  با تأکید بر 3موضوع نخست در اختیار همکاران عزیز گذاشته می شود.با توجه به گستردگی وحجم مفاهیم وموضوعات مد نظر،اجرای کامل این طرح در2سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

    آزمون طرح قرآن در خانه در ماه مبارک رمضان ودر دهه سوم این ماه برگزار می شود وهمکاران ارجمند در کنار خانواده از طریق سایت بانک وپورتال آموزش در آزمون شرکت خواهند کرد.

    جوایز ارزنده نقدی به 342 شرکت کننده در این آزمون اعطا خواهد شد.

    این گزارش می افزاید:طرح نهج البلاغه در خانه نیز به جهت آشنایی وانس هرچه بیشتر همکاران گرامی وخانواده های آنان با آموزه های ارزنده مستتر در فرمایشات مولای متقیان حضرت علی(ع)وبهره گیری از دانش وعلم بی کران این امام همام در همه شئون زندگی برنامه ریزی وتدوین گردیده است.

    اولین مرحله از طرح نهج البلاغه در خانه با موضوع کلمات قصار در گذشته برگزار شده است.در این مرحله با هدف آشنایی با مفاهیم "خطبه متقین"که شرح 110صفت متقین به روایت مولای متقیان است،محتوای آموزشی در قالب لوح فشرده در اختیار کارکنان عزیز قرارگرفته است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها