عصر خودرو

ترکیه پالایشگاه‌های فرسوده ایران را نوسازی می‌کند

عصر بازار- وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد قرار است این کشور پالایشگاه‌های فرسوده و پا به سن گذاشته ایران را نوسازی کند.

ترکیه پالایشگاه‌های فرسوده ایران را نوسازی می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، وزیر اقتصاد ترکیه می‌گوید شرکت‌های این کشور می‌خواهند پالایشگاه‌های پا به سن گذاشته و فرسوده ایران را نوسازی کنند.

    بر اساس این گزارش، هابرترک زیبکسی وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد که این کشور 5 مشاور تجاری به ایران اعزام می‌کند که قرار است با 5 نفر از متخصصان ایران درباره نوع همکاری مشورت کنند.

    وزیر اقتصاد ترکیه همچنین اعلام کرد که اکسین‌بانک ترکیه در این میان نقش بسیار مهمی در تجارت دو کشور از طریق سرمایه‌گذاری با مدل جدید نقش خواهد داشت. این بانک همچنین نقش بسیار مثبتی درباره شرکت‌های بیمه‌گر خواهد داشت.

    زیبکسی همچنین با شرکت‌های ترکیه ملاقاتی داشته و آنها را درباره انجام این کار تشویق کرده است. آنها در این دیدار درباره رویکردشان در ارتباط با روسیه، ایران و لیبی سؤال کردند.

    هفته گذشته رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه هم به کشورهای آفریقایی، اوگاندا، کنیا، سومالی سفر کرده بود و قرار است در بخش‌های توریست، انرژی، کشاورزی همکاری داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها