عصر خودرو

بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند

عصر بازار- ابراهیمی مدیر امور اعتباری و حقوقی بانک ملت به اتفاق مدیران شعب منطقه اصفهان ضمن گفتگو با مهندس صادقی مدیر عامل شرکت از خط تولید بازدید کردند .

بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، وی پس  از بازدید  از خط تولید  با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور یادآور شد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی  با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند زیرا حفظ اشتغال ، افزایش و توسعه در بخش تولید و صنعت وظیفه همه ما است و  امید است بانک ملت بتواند نقش خود را به نحو مطلوب در این ارتباط ایفا نماید . وی مذاکره با مهندس صادقی مدیر عامل و مسئولین مالی ذوب آهن اصفهان را مثبت ارزیابی نمود و گفت : ذوب آهن اصفهان نقش مادر تخصصی و حاکمیتی در صنعت کشور دارد و با توجه به تعاملات ارزشمند مهندس صادقی با بانک  ملت و حضور ایشان در ذوب آهن ، امید است که همکاری های دو جانبه در جهت رفع مشکلات و زمینه رشد و شکوفایی بیشتر اشتغال و تولید هموار شود .
    وی گفت : در جلسه مشترک با مدیریت عامل ذوب آهن ، قرار شد با توجه به شرایط ویژه تولید ، بدهی های گذشته این شرکت با شرایطی سهل و آسان و با نرخ سود مناسب تعیین تکلیف شود .
    این مقام مسئول بانک ملت در پایان با اظهار خرسندی از بازدید خود و همکارانش از خط تولید بویژه کوره بلند تصریح نمود: دیدن زحمات و سخت کوشی پولادمردان ذوب آهن ، حس غررو و افتخار را در وجود انسان ایجاد می کند و وظیفه ما را بعنوان متولیان اقتصادی و بانکی کشور در جهت حفظ اشتغال و تولید سنگین تر می نماید .
    مدیر امور حقوقی و اعتباری بانک ملت در پایان گفت : قول می دهم که بانک ملت بتواند تسهیلات رفاهی و اعتباری مناسبی را برای خانواده بزرگ ذوب آهن بعنوان یک مشتری بزرگ و مهم فراهم نماید و همکاری های متقابل ادامه پیدا کند .
    شایان ذکر است در جلسه مشترک با مدیران بانک ملت گزارشی از وضعیت و شرایط اقتصادی و مالی ذوب آهن توسط مهندس صادقی مدیر عامل شرکت بیان شد .
    در این جلسه مهندس صادقی تاکید نمود : تصمیم جدی بر این است که ذوب آهن از دوران بحران خارج شود اما اکنون فشار بدهی مالی به بانک ها، شرایط را سخت نموده است .
    وی اظهار امیدواری نمود که بانک ها در این شرایط خاص همکاری مناسبی با ذوب آهن داشته باشند بویژه از بانک ملت که انتظار همکاری موثری داریم .
    مهندس صادقی با بیان بخشی از سیاست ها و برنامه های کار خود در طی ماههای گذشته گفت : خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته حل مشکلات ذوب آهن از نظر اقتصادی امکان پذیر است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها