عصر خودرو

سه گام صندوق توسعه صنایع دریایی از پرداخت کارمزد تا صدور ضمانت نامه

عصر بازار- صندوق تا پایان سال جاری و پس از ارزیابی عملکرد گام اول ، مشارکت در ۲۰ درصد ریسک را در دستور کار خود دارد که این اقدام گامی موثر در جهت حمایت از فعالان حوزه دریا خواهد بود.

سه گام صندوق توسعه صنایع دریایی از پرداخت کارمزد تا صدور ضمانت نامه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی ،  مظفری مدیرعامل این صندوق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل ، سه گانه ای را در خصوص ضمانت نامه ها در اولویت کاری خود قرار داده است.

    مظفری با اعلام این خبر افزود : گام اول  پرداخت 50 درصد کارمزد ضمانت نامه های صادر شده بانک ها برای شرکت های دریایی کشور به صورت بلاعوض است که مرحله اجرایی آن اغاز شده است . وی افزود: جهت تخصیص تسهیلات بلاعوض ، با اعتبار سنجی متقاضیان برای هریک از طرح ها و شرکت های دریایی متقاضی ، سقف اعتباری استفاده از تسهیلات معین می گردد.

    مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در خصوص گام دوم صندوق در بحث ضمانت نامه تصریح کرد : صندوق تا پایان سال جاری و پس از ارزیابی عملکرد گام اول ، مشارکت در 20درصد ریسک را در دستور کار خود دارد که این اقدام گامی موثر در جهت حمایت از فعالان حوزه دریا خواهد بود.

    مهرداد مظفری صدور ضمانت نامه را گام سوم صندوق در بحث ضمانت ها عنوان و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با هماهنگی با مراجع ذیصلاح ، صندوق بتواند راسا به صدور ضمانت نامه اقدام نماید که در صورت تحقق این هدف ، منابع موجود صندوق می تواند با ضریب بالایی تزریق منابع مالی به صنایع دریایی را محقق نماید.

    مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی تصریح کرد : در حال حاضر تاکید در خصوص گام اول است و متقاضیان با رجوع به سایت www.imf.ir تقاضای دریافت تسهیلات  فوق را ثبت وپیگیری نمایند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها