عصر خودرو

حفاری فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی به پایان رسید

عصر بازار- عملیات حفاری فازهای ۲۰ و۲۱ پارس جنوبی با حفاری ۹۲ هزار متر دو روز پیش به پایان رسید.

حفاری فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عملیات حفاری فازهای20 و 21 پارس جنوبی پس از گذشت سه سال با حفاری حدود 92 هزار متر سرانجام روز 20 خرداد به پایان رسید

    هم اکنون 15 حلقه چاه این پروژه کاملا آماده تولید است و 7 حلقه نیز در مرحله تکمیل قرار دارند.

    متخصصان شرکت اویک،این طرح پیش بینی می‎کنند عملیات مشبک کاری، اسید زنی و تمیز کاری چاه های باقیمانده هفته پایانی تیرماه در فاز 21 و شهریور 95 در فاز 20 به پایان برسد.

    در چند روز گذشته علیرضا عبادی، سرپرست طرح توسعه فاز 20 و  21 پارس جنوبی از آمادگی واحد لخته گیر این پالایشگاه برای دریافت گاز خبر داده بود.

    بهزاد محمدی، مدیر عامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) نیز پیش از این اعلام کرده بود پروژه فازهای 20 و 21 امسال وارد مدار خواهد شد.

    طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از جمله طرح های اولویت دار شرکت ملی نفت ایران است که اجرای آن در هر دو بخش خشکی و دریا بر عهده شرکت اویک است. با تکمیل این پروژه روزانه 50 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز پارس جنوبی افزوده می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها