عصر خودرو

داو جونز و رویای صعود

عصر بازار- پس از گذشت سه ماه از نوسان در بالای ناحیه ۱۷۵۰۰ و نیز تلاش برای شکست سقف ۱۸۲۰۰ هنوز موفقیت قابل توجهی کسب نکرده است.

داو جونز و رویای صعود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این عدم موفقیت و گذر زمان در این ناحیه نهایتا به ضرر صعود تمام خواهد شد و عوامل نزولی و ناامیدی  فعالان بازار را در پی خواهد داشت که منجر به سقوط این شاخص خواهد شد.

    در حال حاضر بدلیل نوع تحرکات بازار در سه ماهه اخیر احتمال سقوط و یا صعود در این شاخص برابر شده است و به همین دلیل اهمیت چند هفته اینده در تعیین سرنوشت میان مدت این شاخص مهم و تعیین کننده شده است.

    در طی چند هفته اینده تغییر نرخ بهره و  اتفاقات دیگر مثل رکسیت و قیمت نفت و طلا و نیز اتفاقات پیش بینی نشده در اقتصاد جهانی و از جمله چین برای داو جونز نیز اهمیت بیشتری خواهند یافت. لذا تحلیل بین بازاری در این موقعیت در کاهش ریسک معاملات این حوزه نقش بسزایی خواهد داشت.

    توصیه فعلی برای معامله گران میان مدت این است که تا هفته اینده منتظر باشند  و ترکیب موقعیت های خودشون را بدون تغییر نگه دارند تا شاخص بتواند یک صعود و یا یک نزول خوب انجام داده و وزن تغییرات به یک سو تمایل بیشتری پیدا کند.

    *سعید محمدی جزی، تحلیلگر بازار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها