عصر خودرو

سفیر ایران در آنکارا عنوان کرد

بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی ایران

عصر بازار- سفیر ایران در آنکارا با تأکید بر همکاری‌های تهران و آنکارا در زمینه‌های مختلف به خصوص اقتصادی، گفت: بخش خصوصی و همه سرمایه‌گذاران جمهوری ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، «مصطفی کامالاک» رهبر حزب سعادت و جمعی از معاونانش با حضور در مراسم ضیافت افطار سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با محمدابراهیم طاهریان‌فرد سفیرجمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگوبه عمل کرد.

    در این دیدار مصطفی کامالاک با اشاره به اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی بین دو کشور نسبت به اهمیت اتحاد و همکاری فیمابین کشورهای اسلامی به ویژه بین ایران و ترکیه در جهت رفاه و سعادت دو ملت و دولت مسلمان و همسایه تاکید کرد.

    رهبر حزب سعادت با اشاره به ابتکار مرحوم نجم‌الدین اربکان نخست‌وزیر اسبق ترکیه برای تشکیل گروه هشت کشور در حال توسعه (D8) در سال 1376 افزود: تقویت روابط از طریق سازمان‌های منطقه‌ای و افزایش سطح وحدت، همبستگی و همکاری بیشتر بین کشورهای اسلامی می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات موجود و پیشرفت و توسعه جهان اسلام کمک کند.

    طاهریا‌ن‌فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به سوابق خوب همکاری بین ایران و ترکیه و اهمیت توسعه مشارکت و همکاری بین دو کشور گفت: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دو کشور مسلمان ایران و ترکیه می‌توانیم در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همکاری‌ها را توسعه بخشیده و امکاناتمان را از طریق هم‌افزایی به طور موثر تقویت و هدایت کنیم.

    سفیر ایران رسیدن به چشم انداز 30 میلیاردی در هدف‌گذاری‌های اقتصادی بین دو کشور را مبتنی بر خواست و اراده مشترک روسای جمهور ایران و ترکیه قابل تحقق ارزیابی و تاکید کرد: بخش خصوصی و همه سرمایه‌گذاران جمهوری ترکیه در اولویت مشارکت در پروژه‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو