عصر خودرو

مشارکت ایتالیا در طرح توسعه مجتمع فولاد خراسان

عصر بازار- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: شرکت دانیلی ایتالیا برای برای تکمیل اجرای طرحهای توسعه مجتمع فولاد خراسان در این شهرستان مشارکت می کند.

مشارکت ایتالیا در طرح توسعه مجتمع فولاد خراسان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حسین سراج  افزود: این طرحها شامل خط تولید گندله سازی به ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال و کارخانه فولادسازی شماره 2 به ظرفیت تولید سالانه 720 هزار تن است که برای هر دو طرح 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
    وی با به پیشرفت اجرایی 50 درصد این طرحها اشاره و اظهار امیدواری کرد طرح توسعه مجتمع فولاد خراسان در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور ادامه داد: هم اینک میزان تولید در مجتمع فولاد خراسان 630 هزار تن در سال است که با بهره برداری از دو طرح توسعه این میزان چند برابر افزایش می یابد.
    وی به بهره برداری از کارخانه گندله سازی این مجتمع تا اواخر امسال اشاره و بیان کرد: با بهره برداری از طرحهای توسعه مجتمع فولاد خراسان برای هزار و 500 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.
    سراج گفت: مجتمع فولاد خراسان در شش ماه اخیر اقدام به انعقاد تفاهمنامه هایی با شرکت دانیلی ایتالیا برای تامین تجهیزات و کاهش هزینه های مصرف انرژی کرده است.
    وی افزود: بر اساس اهداف تعیین شده 50 درصد تولید سالانه شرکت فولاد خراسان به میزان 300 هزار تن به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان صادر می شود. امسال دو بازار عمان و امارات نیز به بازارهای صادراتی این مجتمع افزوده شده است.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور ادامه داد: طی چهار ماه گذشته 40 هزار تن محصولات تولیدی مجتمع فولاد خراسان به عراق، ترکمنستان و افغانستان صادر شده است.
    فعالیت مجتمع فولاد خراسان رضوی از 1368 در نیشابور آغاز شد. هم اینک دو هزار و 121 نفر به صورت مستقیم در مجتمع فولاد خراسان رضوی مشغول کار هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو