عصر خودرو

رییس اتاق ایران خبر داد

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل

عصر بازار- رییس اتاق بازرگانی با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و واحدهای تولیدی گفت: تقریبا از ابتدای امسال جلسات بسیار زیادی در تهران و نهاد ریاست جمهوری و وزرا در این راستا برگزار شده و ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل در نظر گرفته شد.

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، "محسن جلالپور" صبح امروز 20 خردادماه در جلسه شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی و بررسی مشکلات فرش کرمان اظهار کرد: از استاندار، مسوولان و نمایندگان استان به جهت برگزاری باشکوه سفر ریاست جمهوری به کرمان تشکر می کنیم زیرا این سفر فوق العاده مورد تایید و الگویی برای سایر استان ها واقع شده است.

    وی افزود: پیگیری مصوبات سفر را در استانداری، ادارات و ما در اتاق بازرگانی دنبال می کنیم و اینکه در این سفر، کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد، دستاورد بزرگی بود و تصمیمات خوبی اتخاذ شده و اتاق بازرگانی اعلام آمادگی کرده و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

    جلالپور با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و واحدهای تولیدی تصریح کرد: تقریبا از ابتدای امسال جلسات بسیار زیادی در تهران و نهاد ریاست جمهوری و وزرا در این راستا برگزار شده که به همین منظور، 16 هزار میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شد که واحدهای نیمه تعطیل می توانند از این اعتبار استفاده کنند.

    رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در صورت لزوم این مبلغ دو برابر خواهد شد ضمن آنکه در حوزه بانکی نیز اتفاقات خوبی افتاده و در جلسه هیئت امناء صندوق توسعه ملی با حضور رییس جمهور، سه بخش اعتبار برای بخش‌های کشاورزی، تولید و صنعت در نظر گرفته شد.

    وی با بیان اینکه همه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بحث نقدینگی نیست و مشکلات دیگری نیز وجود دارد که باید در جای خود دنبال شود، تصریح کرد: مجموعه کشور به جد، به دنبال حل مسائل اقتصادی و بنگاه هاست و این رویکرد که باید بنگاه های کوچک و متوسط اولویت باشند و رویکرد افزایش ظرفیت و رسیدن به ظرفیت این واحدها، رویکرد پررنگی شده است.

    جلالپور بیان کرد: راهکارهایی برای بهبود وضعیت عرضه و تقاضا و افزایش صادرات در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم سال شاهد بهبود وضعیت اقتصادی باشیم.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها