عصر خودرو

سخنگوی رئیس جمهور ترکیه:

آنکارا منتظر نتایج مثبت گفتگوهای ویزای اروپا در روزهای آینده است

عصر بازار- سخنگوی رئیس جمهور ترکیه گفت: آنکارا منتظر یک نتیجه مثبت طی روزهای آینده در مذاکرات با اتحادیه اروپا درباره سفر بدون ویزا برای شهروندان ترکیه است.

آنکارا منتظر نتایج مثبت گفتگوهای ویزای اروپا در روزهای آینده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، ابراهیم کالین سخنگوی رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در آنکارا تاکید کرد: ترکیه انتظار دارد که طی روزهای آینده نتیجه مثبتی در خصوص مذاکرات مربوط به سفر بدون ویزا به اروپا برای شهروندان ترکیه، حاصل شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: متحدان اروپایی نباید خواستار اتخاذ تدابیری شوند که ظرفیت ترکیه برای مقابله با تروریسم را محدود کند.

    بر اساس توافق ترکیه و اتحادیه اروپا، آنکارا همه مهاجران خارجی به اروپا را که از دریای اژه به طور غیر قانونی وارد یونان شده اند، باز خواهد گرداند. در مقابل، اروپا نیز هزاران مهاجر سوری را که مستقیم از ترکیه آمده اند، قبول خواهد کرد و مذاکرات بر سر سفر به اروپا بدون نیاز به ویزا و عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا، پیشرفت خواهد داشت.

    درخواست های اتحادیه اروپا برای اصلاح قوانین مربوط به مبارزه با تروریسم در ترکیه با مخالفت شدید رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و سایر مقام های ارشد آنکارا روبرو شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها