عصر خودرو

نگاهی به عملکرد ۳ ماهه چند شرکت؛

"شپنا" با ارائه گزارش عملکرد ۳ ماهه باز شد

عصر بازار: پالایش نفت اصفهان برای سال مالی۹۴ مبلغ ۴۲۰ ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده و طی سه ماه ۷۲ ریال معادل ۱۷ درصد آن را پوشش داده است.

"شپنا" با ارائه گزارش عملکرد ۳ ماهه باز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پالایش نفت اصفهان نخستین شرکت پالایشی بود که گزارش های سه ماهه خود را ارایه کرد. این شرکت برای سال مالی94 مبلغ 420 ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده و طی سه ماه 72 ریال معادل 17 درصد آن را پوشش داده است. میانگین نرخ نفت در سه ماهه نخست 58 دلار لحاظ شده است. نرخ نفت دست بالا لحاظ شده است.

    کارخانجات داروپخش پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 را با سرمایه جدید، مبلغ939 ریال اعلام کرده و طی سه ماه نخست سال مبلغ 214 ریال آن را محقق کرده و 23 درصد از بودجه شرکت را پوشش داده است. نرخ قید شده در مصارف ارزی خرید سه ماهه اول 1394بابت خرید مواد اولیه و بسته بندی نرخ بهای تمام شده کل خرید بوده و متوسط نرخ ارز در تاریخ یاد شده بابت بهای اصلی خرید و حواله شده به فروشندگان خارجی برای هر دلار معادل 26915 ریال است.

    بانک سرمایه زیان 194 ریالی را برای هر سهم طی سه ماه نخست سال مالی 94 شناسایی کرده است و بانک خاورمیانه پوشش 25 درصدی پیش بینی سود طی سه ماه داشته است.

    برچسب ها