عصر خودرو

مدیر بازرگانی پخش فرآورده‌ نفتی عنوان کرد:

ساخت پالایشگاه، گام بعدی برندسازی جایگاه‌های‌ سوخت

عصر بازار- مظلومی گفت: در آینده شرکت‌های صاحب برند در جایگاه‌ها می‌توانند علاوه بر ساخت پالایشگاه در امر واردات بنزین نیز مشارکت داشته باشند.

ساخت پالایشگاه، گام بعدی برندسازی جایگاه‌های‌ سوخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمدرضا مظلومی مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی درباره اینکه آیا در برنامه برندسازی جایگاه‌ها بخش خصوصی امکان واردات بنزین و فراورده را خواهد داشت، یا خیر، گفت: در حال حاضر فعلا شرکت‌ها در زمینه توزیع فعالیت خواهند داشت اما در مرحله بعد یک گام جلوتر رفته و امکان تامین فرآورده را نیز بستگی به توان و تمایل انجام کار خواهند داشت.

    وی افزود: در مراحل بعدی برندسازی صاحبان برند می‌توانند مستقیما پالایشگاه احداث کرده و یا با پالایشگاه خاصی قرارداد ببندند تا فرآورده و بنزین را مطابق کیفیت مورد نظر خود تحویل بگیرند.

    مظلومی خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی که شرایط برندینگ از حالت کنونی خارج شود و بتواند به سطوح بالاتر ارائه خدمات  تسری یابد، بخش خصوصی می‌تواند در امر واردات نیز ورود پیدا کند.

    وی تاکید کرد: هدف ما این است که شرکت‌های صاحب برند که در این مرحله توزیع کننده‌اند در مرحله بعد تامین کننده نیز باشند و زنجیره ما از تامین و ذخیره و حمل بالاتر رفته و بخش خصوصی از نظر وظایف به ما نزدیکتر شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها