عصر خودرو

نماگر تالار شیشه ای حافظ ۳۲ واحد دیگر افت کرد

عصر بازار- دوشنبه ۱۷ خرداد ماه بورس اوراق بهادار شاخص ۷۶ هزار و ۱۲۸ واحد را ثبت کرد.

نماگر تالار شیشه ای حافظ ۳۲ واحد دیگر افت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات امروز شاخص کل 32 واحد دیگر کاهش داشت. این در حالی است که بازار دوم 102 واحد رشد را برای خود ثبت کرد و به شاخص 166 هزار 718 واحد رسید. بازار اول 51 واحد کاهش داشت و شاخص این بازار 53 هزار و 229 واحد رقم خورد.

    امروز شاخص صنعت نیز با 13 واحد کاهش 63 هزار و 493 واحد ثبت شد. همچنین 30 شرکت برتر با 6واحد کاهش 3 هزار و 103 واحد و 50 شرکت برتر تالار بورس شاخص 3 هزار و 37 واحد را به خود اختصاص دادند.

    در همین راستا 872 میلیون سهم در 66 هزار و 958 مرتبه معامله شده و ارزش معاملات امروز 6 میلیون و 302 هزار و 811 میلیون ریال رقم خورد. در نتیجه ارزش بازار به 3 میلیون و 234 هزار و 398 میلیارد ریال رسید.

    این در حالی است که واسپاری ملت، ماشین سازی اراک و ح سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در صف خرید حضور داشتند و صف فروش را سهام شرکت های عمران و توسعه فارس، ح محور سازان ایران خودرو و ح سرمایه گذاری گروه توسعه ملی تشکیل دادند.

    افزون بر این بیشترین افزایش را، ح سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ، شرکت شیشه و گاز و سهام شرکت باما داشتند. در این راستا سهام شرکت های ح نیرو کلر ، ح توسعه معدنی و صنعتی صبا نور و ح بین المللی محصولات پارس بیشترین کاهش را به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها