عصر خودرو

در روز جاری اتفاق افتاد

عبور ارزش معاملات فرابورس از ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال

عصر بازار- در جریان معاملات روز یکشنبه، ارزش داد و ستدها در فرابورس ایران از ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال عبور کرد.

عبور ارزش معاملات فرابورس از ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بازار فرابورس در شانزدهمین روز خردادماه شاهد خرید و فروش 344 میلیون ورقه بهادار به ارزش 2 هزار و 285 میلیارد و 560 میلیون ریال بود.
    آیفکس هم با رشد 6 واحدی نسبت به روز معاملاتی پیشین نمایشگر عدد 820.45 بود و نماد پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این وضعیت داشت.
    در بازار اول 47 میلیون ورقه بهادار به ارزش 139 میلیارد ریال داد و ستد شد و همین طور 58 میلیون و 470 هزار ورقه بهادار به ارزش 178 میلیارد و 50 هزار ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در روز یکشنبه متعلق به ذوب آهن اصفهان با معامله 20 میلیون سهم به ارزش 67 میلیارد ریال بود. در عین حال سهام توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، صنعتی مینو و زرین معدن آسیا بیشترین افزایش قیمت و صنایع فولاد آلیاژی یزد، البرز بالک و سرمایه‌گذاری مسکن الوند بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.
    در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیشترین حجم معاملات متعلق به اوراق مشارکت میدکو بود و ارزش معاملات روزانه در تمام نمادهای اسناد خزانه اسلامی به رقم 71 میلیارد و 760 میلیون ریال رسید.
    همچنین، بیشترین حجم معاملات ‏ETF‏ هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش یک میلیون و 600 هزار سهم اختصاص یافت‎.‎
    این گزارش حاکی است، امروز هر ورقه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه 830 تا 840 هزار ریال مبادله شد. بیشترین افت قیمت مربوط به نماد دی‌ماه 94 بود.
    در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت نفت ایرانول و همکاران سیستم پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه نوین پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه بودیم و نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر با اهمیت در اطلاعات پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 1396 متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها