عصر خودرو

مقام شرکت لهستانی:

به سرمایه گذاری مشترک با ایران امیدواریم

عصر بازار- مدیر صادرات شرکت کرنیکا ویتامین لهستان گفت: به دنبال شریک ایرانی برای تولید محصول در این کشور هستیم.

به سرمایه گذاری مشترک با ایران امیدواریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بارتوسز کازوسکی که در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران به نام « ایران آگروفود 2016» شرکت کرده بود، افزود: ایران بازار بزرگی برای مصرف نوشابه های غیرالکلی و آب میوه است و با توجه به پتانسیل بالای آن، در جست و جوی شرکت های ایرانی هستیم که در چارچوب سرمایه گذاری مشترک، محصولات آشامیدنی خود را در ایران تولید و به دست مصرف کننده برسانیم.
    وی با اشاره به سفر اخیر «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان به لهستان گفت: پس از لغو تحریم های ایران در ژانویه 2016 (دی 1394) ، روابط ورشو و تهران وارد مرحله تازه ای شد و نشان می دهد دو کشور برای گسترش روابط سیاسی و اقتصادی و از میان برداشتن موانع عزم جدی دارند.
    کازوسکی ادامه داد: شرکت کرنیکا در زمینه تولید و بسته بندی نوشابه های غیر الکلی، نوشابه های انرژی زا با آب میوه، انرژی زای طبیعی از قبیل کوکتل های ویتامین و آب میوه های طبیعی و پالپی فعالیت می کند و تولیدات آن در لهستان و اقصی نقاط جهان استفاده می شود.
    وی از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت را پرکردن بطری های آب میوه و بسته بندی عنوان کرد.
    مدیر صادرات شرکت کرنیکا ویتامین گفت: این دومین دیدار من از ایران و نخستین حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی ایران است و احساس خوبی نسبت به آینده همکاری تجاری با ایران دارم.
    وی در مورد ریسک سرمایه گذاری در ایران افزود: هر بازاری چالش های خاص خود را دارد، اما می توان ریسک را مدیریت کرد و به حداقل رساند.
    بر اساس این گزارش، بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام « ایران آگروفود 2016» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
    در این نمایشگاه 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی از 46 کشور حضور داشتند و جدیدترین کالاها ،تولیدات و خدمات خود را ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
    تعداد شرکت کنندگان داخلی در این نمایشگاه حدود 36 درصد و تعداد شرکت کنندگان خارجی حدود 9درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
    همزمان با برگزاری این نمایشگاه ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی عصر یکشنبه نهم خرداد ماه سفری به چند کشور اروپایی را از جمله لهستان آغاز کرد.
    محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که ظریف را در این سفر همراهی می کرد، درباره نتایج سفر به لهستان گفت: هیات اقتصادی ایران در لهستان 30 سند همکاری اقتصادی به ارزش 700 میلیون دلار امضا کردند که از این میزان، 240 میلیون دلار در بخش نیروگاهی، 200 میلیون دلار در بخش شیلات و بقیه مربوط به بخش های دیگر بود.
    پیش از این، «رادوسلاو شیکورسکی» وزیر امورخارجه لهستان در 10 اسفند 1394 و همزمان با پانصد و چهلمین سالگرد ارتباط دیپلماتیک ایران و لهستان در راس هیاتی دیپلماتیک به ایران سفر کرده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو