عصر خودرو

استقرار ۸ کیوسک خودپرداز بانک شهر در حرم امام

عصر بازار- قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر با اشاره به تلاش بانک شهر برای تامین نیازهای مالی و بانکی زائرین امام راحل در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال گفت: در راستای این خدمات رسانی هشت کیوسک خودپرداز بانک شهر در حرم و محوطه اطراف آن جانمایی شده است.

استقرار ۸ کیوسک خودپرداز بانک شهر در حرم امام
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، ولی الله یعقوبی در تشریح اقدامات بانک شهر برای ارائه خدمات به زائرین امام دلها گفت: برای نخستین سال بانک شهر به عنوان بانک عامل خدمت رسانی مالی و بانکی را در حرم مطهر بر عهده گرفته است.

    وی افزود: علاوه بر هشت کیوسک خودپرداز یک دستگاه خودرو سیار نیز که به دو دستگاه ATM مجهز است در جغرافیای حرم مطهر به زائرین خدمات بانکی ارائه می کند. همچنین دو شعبه بانک شهر در بهشت زهرا(س) و داخل حرم مطهر امام راحل در ایام برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) فعال خواهند بود.

    وی تاکید کرد:بانک شهر آماده است در صورت افزایش نیاز زائرین به خدمات بانکی و یا درخواست مسئولین حرم مطهر تعداد کیوسک های خودپرداز و یا خودروهای سیار را افزایش دهد.

    قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر خرید و تامین 100 هزار بطری آب آشامیدنی برای استفاده زائرین را یکی دیگر از اقدامات بانک شهر در جهت خدمت رسانی به زائرین خواند و افزود: در حرم مطهر امام راحل و اطراف آن بنرهای این بانک بیشتر با هدف عرض تسلیت و خیر مقدم به زائرین امام دلها نصب شده است.

    بر اساس گزارش ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران، یعقوبی با تاکید بر استقبال زائرین از خدمات رسانی بانک شهر ادامه داد: بی تردید ارائه خدمات مناسب به زائرین برای بانک شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با بهره گیری از توان فنی و نوآوری خدمات شایسته ای را به زائرین«امام دلها» ارائه کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها