عصر خودرو

کاهش اندک نماگر بورس در آخرین روز کاری هفته

عصر بازار- چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه بورس اوراق بهادار شاخص ۷۶ هزار و ۸۴ واحد را ثبت کرد.

کاهش اندک نماگر بورس در آخرین روز کاری هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات امروز شاخص کل 60 واحد دیگر کاهش داشت. این در حالی است که بازار دوم 63 واحد رشد را برای خود ثبت کرد و به شاخص 166 هزار 481 واحد رسید. بازار اول 74 واحد کاهش داشت و شاخص این بازار 53 هزار و 222 واحد رقم خورد.

    امروز شاخص صنعت نیز 63 هزار و 374 واحد ثبت شد. همچنین 30 شرکت برتر با 8 واحد کاهش 3 هزار و 105 واحد و 50 شرکت برتر تالار بورس شاخص 3 هزار و 41 واحد را به خود اختصاص دادند.

    در همین راستا 833 میلیون سهم در 59 هزار و 343 مرتبه معامله شده و ارزش معاملات امروز 1 میلیون و 754 هزار و 573 میلیون ریال رقم خورد. در نتیجه ارزش بازار به 3 میلیون و 236 هزار و 257 میلیارد ریال رسید.

    این در حالی است که پارس خودرو، سرمایه گذاری آتیه دماوند و ماشین سازی اراک در صف خرید حضور داشتند و صف فروش را سهام شرکت های واسپاری ملت، لامپ پارس شهاب و داروسازی فارابی تشکیل دادند.

    افزون بر این بیشترین افزایش را واسپاری ملت، عمران و توسعه فارس و صنایع کاغذ سازی کاوه داشتند. در این راستا سهام شرکت های ح توریستی، رفاهی آباد گران، لامپ پارس شهاب و ح نیرو کلر بیشترین کاهش را به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها