عصر خودرو

با تغییر مالکیت ۱۰۹ میلیارد ریال برگه سهم؛

خودرو در صدر معاملات بورس ایستاد

عصر بازار: در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سه گروه خودرو، بانک ها و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

خودرو در صدر معاملات بورس ایستاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در معاملات روز یکشنبه گروه خودرو با معامله بیش از 85 میلیون برگه سهم به ارزش 109 میلیارد ریال در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین در این روز سهامداران بیش از 372 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 707 میلیارد ریال در 32هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    شاخص کل نیز متاثر از افت قیمت نمادهای ارتباطات سیار، هلدینگ پارسیان و مخابرات 27 واحد منفی شد و به عدد 65هزار و 973 رسید. این در حالی بود که نمادهای تاپیکو، ملی مس، کشتیرانی و ایران خودرو دیزل با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر آن شدند.

    در این روز شاخص آزاد شناور 4 واحد صعودی شد. همچنین در حالی شاخص بازار اول 47 واحد پایین آمد که شاخص بازار دوم 108 واحد رشد کرد.

    همچنین در این روز دو شاخص محصولات چرمی و حمل و نقل با بیشترین رشد در صدر جدول قرار گرفتند.

    امروز نمادهای پتروشیمی جم، بانک خاورمیانه، پشم شیشه ایران، قند قزوین، حمل و نقل خلیج فارس، نورد آلومینیوم و سپنتا با بیشترین رشد قیمت درصدر جدول معاملات قرار گرفتند.

    در مقابل انتهای جدول معاملات متعلق به نمادهای کاغذ سازی کاوه، پارس سوییچ، کارخانجات تولیدی شهید قندی،ایران یاسا تایر،ذغال سنگ نگین طبس، سیمان غرب و لبنیات کالبر با بیشترین افت قیمت ها بود.

    همچنین ایران خودرو دیزل، صنعتی مهرام، پاکشو، لیزینگ رایان سایپا، قند شیرین خراسان و تهران شیمی سنگین ترین صف های خرید را داشتند.

    طولانی ترین صف های فروش هم متعلق به نمادهای نفت بهران، گلوکوزان، فولاد خراسان، حق تقدم سرمایه گذاری خوارزمی، حق تقدم عمران و توسعه فارس و سیمان اصفهان بود.

    همچنین در این روز بانک صادرات، پارس خودرو، سرمایه گذاری شاهد، سایپا دیزل، کمباین سازی ایران، سایپا و پتروشیمی شیراز بیشترین حجم معاملات را داشتند.

    برچسب ها