عصر خودرو

منطقه آزاد اروند، پایلوت خدمات جامع گمرکی مناطق آزاد کشور شد

عصر بازار- با بهره برداری از نخستین پنجره واحد و سامانه جامع خدمات گمرکی فرامرزی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند، این منطقه به پایلوت خدمات جامع و هماهنگی گمرکی مناطق آزاد کشور تبدیل شد.

منطقه آزاد اروند، پایلوت خدمات جامع گمرکی مناطق آزاد کشور شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و منطقه آزاد اروند و پنجره واحد سرمایه گذاری این مرکز روز سه شنبه با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در آبادان گشایش یافت.
    همچنین چند طرح عمرانی دیگر با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و جمعی از مسئولان محلی آبادان بهره برداری شد.
    اکبر ترکان در نخستین برنامه خود، ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند را به منظور آسان شدن روند جذب سرمایه‌گذار و ارائه خدمت به سرمایه گذاران بهره‌برداری کرد.
    تسهیل روند امور گمرکی، امور اتباع خارجی، تسهیل ثبت شرکت ها و موسسات تجاری، ارائه مجوزهای بهره‌برداری، امور حقوقی و خدمات دیگر از مزایای گشایش این مرکز است.
    در سفر ترکان به منطقه آزاد اروند همچنین، ساختمان واحد خدمات اینترنتی این مرکز بهره برداری شد.
    باند دوم بلوار اروند از میدان سازمان منطقه آزاد اروند تا میدان الفی نیز از طرح‌های عمرانی شهری آبادان بود که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بهره‌برداری شد.
    دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در آیین آغاز به کار سامانه جامع خدمات گمرکی فرامرزی منطقه آزاد اروند گفت: سالم سازی و شفاف سازی فعالیت های گمرکی مناطق آزاد با اتصال سامانه گمرک منطقه آزاد به سامانه جامع گمرک جمهوری اسلامی انجام می شود.
    اکبر ترکان گفت: منطقه آزاد اروند پایلوت راه اندازی این سامانه است و دیگر مناطق آزاد کشور نیز بزودی به این سامانه مجهز می شود.
    بازدید از روند ساخت مجتمع های تولید فولاد و روند اجرای طرح حصارکشی محدوده منطقه آزاد اروند از دیگر برنامه های اکبر ترکان به آبادان و خرمشهر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها