عصر خودرو

معاون نعمت‌زاده اعلام کرد:

دفاتر شرکت‌های بزرگ ایران در آلمان افتتاح می‌شود

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی دفاتر شرکت‌های بزرگ ایران در آلمان خبرداد و گفت: در ۴ سال آتی، آلمان شریک اول یا دوم اقتصادی ایران می‌شود.

دفاتر شرکت‌های بزرگ ایران در آلمان افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، مهدی کرباسیان از راه‌اندازی دفاتر شرکت‌های بزرگ ایران در آلمان خبرداد و گفت: فرصت‌های همکاری ایران و آلمان به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی بسیار زیاد است و این دو کشور از گذشته تاکنون همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته اند که امیدواریم در شرایط جدید، روابط دو طرف بیش از پیش توسعه یابد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش بینی کرد در سه یا 4 سال آینده، ‌ آلمان دوباره شریک اول یا دوم ایران در حوزه اقتصادی شود و افزود:فرصت‌هایی که در بخش های فولاد، سنگ آهن، ‌ زغالسنگ، ‌ مس، ‌ آلومیینوم، ‌ عناصر نادر خاکی و همچنین اکتشاف و امور زیرساخت در ایران وجود دارد زمینه مساعدی را برای توسعه روابط دو طرف ایجاد کرده است.

    وی تصریح کرد: با توجه به حضور شرکت هایی از حوزه های بانکی، ‌ بیمه ای، ‌ سرمایه گذاری، امور مشاروه ای و حقوقی ایران در همایش اقتصادی با آلمان، ‌ فرصت مناسبی برای مذاکرات دو جانبه فراهم آمده تا موانع توسعه همکاری ها برطرف شود. 

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها