عصر خودرو

نفت و چالش های افزایش قیمت

عصر بازار- نفت آمریکا همان طور که در تحلیل قبلی هم پیش بینی شده بود، در ناحیه ۵۲ دلار در هر بشکه با یک چالش اساسی مواجه است. این ناحیه دروازه ورود به ناحیه صعودی است که امکان صعودهای تا ۵۷ و حتی ۷۲ دلار در هر بشکه را فراهم خواهد کرد و طبیعی است که چالش های قیمتی در این ناحیه زیاد باشد و عبور از آنها نیز نیاز به زمان کافی داشته باشد.

نفت و چالش های افزایش قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در حال حاضر هنوز نشانه کافی برای صعود به بالاتر از 52 دلار وجود ندارد و گذر زمان نیز به نفع سقوط قیمت در کوتاه مدت است و از قضا گذر زمان در ناحیه قیمتی فعلی و برای چارچوبه بلند مدت به نفع صعود قیمت نفت است که خود باعث نوعی دوگانگی در عرضه و تقاضا شده و نوسانی شدن بازار را حول عدد 50 دلار در هر بشکه محتمل تر کند.

    در کوتاه مدت و برای یکی دو هفته آینده احتمال سقوط قیمت تا 44 دلار در هر بشکه نیز وجود دارد و من قیمتهای فعلی را مناسب برای ذخیره سود خریدهای قبلی میدانم و فعلا ورود به این بازار را تا میانه هفته بعد توصیه نمیکنم. چون آمار مهم جمعه این هفته هم میتواند تاثیر قابل توجهای در بازار داشته باشد که ریسک معاملات را افزایش خواهد داد.

    *سعید محمدی جزی تحلیلگر بازار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها