عصر خودرو

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران:

مهمترین تاثیر برجام فروریختن ترس خارجی ها از حضور در ایران است

عصر بازار- رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: مهمترین تاثیر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، فروریختن ترس خارجی ها از حضور و سرمایه گذاری در ایران است.

مهمترین تاثیر برجام فروریختن ترس خارجی ها از حضور در ایران است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا سبزعلی پور عصر امروز (یکشنبه) در نشست معرفی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری شرکت های ایرانی و آلمانی در محل هتل اسپیناس تهران افزود: برجام اصطلاحی شیرین و خوشایند در ادبیات سیاسی و اقتصادی کشور پس از مدت زمان طولانی و خسته کننده جنگ اقتصادی بین ایران و غرب بود.
    به گفته این مقام مسئول، برجام سرآغازی برای ملحق شدن ایران به اقتصاد جهانی شده است.
    سبزعلی پور افزود: اجرایی شدن برجام تاثیر روانی بسیار خوبی در جامعه ایران و خارج از ایران به وجود آورد، به طوری که ترسی که خارجی ها در 12 سال گذشته از مراوده با ایرانی ها داشتند اندک اندک فرو ریخت.
    وی در ادامه با اشاره به پیامدهای برجام یادآور شد: تبلیغات مثبت انجام شده درباره برجام توسط دولتمردان، سطح توقع مردم را از آن بالا برد به طوری که اجرای برجام را راهکار حل همه مشکلات می پنداشتند.
    رییس مرکز تجارت جهانی ایران ادامه داد: اجرا نشدن صحیح برجام می تواند سبب نارضایتی عمومی شده و کم کم به سلب اعتماد مردم از دولتمردان بینجامد.
    به گفته این مقام مسئول، برجام قرار نیست در ایران مدینه فاضله بسازد، بلکه امکانات و فضای خوبی برای اقتصاد کشور فراهم می کند تا با همراهی مدیران شایسته در فضای ایجاد شده مشکلات اقتصادی را هر چه بیشتر کاهش دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها