عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "وبهمن"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۵ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل سه میلیارد و ۸۱ میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "وبهمن"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بهمن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 95 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "وبهمن" در اردیبهشت ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 50 میلیارد و 489 میلیون ریال و مبلغ 47 میلیارد و 408 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل سه میلیارد و 81 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

    این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 49 میلیارد 11 میلیون ریال خریداری کرد.

    "وبهمن" در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 251 میلیارد و 215 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 272 میلیارد و 60 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یاد شده بهای تمام شده آن معادل یک میلیارد و 478 میلیون ریال کاهش یافت و به دو هزار و 249 میلیارد و 737 میلیون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار آن با 82 میلیارد و 407 میلیون ریال افزایش، معادل دو هزار و 354 میلیارد و 467 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها