عصر خودرو

طی یک ماه صورت گرفت؛

افزایش ۸۵ میلیارد ریالی ارزش بازار "تیپیکو"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۵ معادل ۸۵ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش ۸۵ میلیارد ریالی ارزش بازار "تیپیکو"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سرمایه گذاری دارویی تامین صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 95 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "تیپیکو" در ابتدای دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 843 میلیارد و 801 میلیون ریال و ارزش بازار 18 هزار و 895 میلیارد و 422 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده این شرکت طی این دوره معادل 7 میلیارد و 903 میلیون ریال کاهش یافت و به یک هزار و 835 میلیارد و 898 میلون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار آن نیز در این دوره معادل 85 میلیارد و 791 میلیون ریال افزایش یافت و 18 هزار و 981 میلیارد و 213 میلیون ریال محاسبه شد.

    سرمایه گذاری دارویی تأمین در اردیبهشت ماه امسال تعدادی از سهام دو شرکت بورسی را با بهای تمام شده 606 میلیون ریال خریداری کرد و در همین زمان تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 8 میلیارد و 509 میلیون ریال و مبلغ 57 میلیارد و 860 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 49 میلیارد و 351 میلیون ریال سود کسب کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها