عصر خودرو

فعالیت JCCP ژاپن در صنعت نفت ایران از سرگرفته شد

عصر بازار- فعالیت‌های شرکت JCCP ژاپن پس از ۶ سال توقف بار دیگر در صنعت پالایش نفت ایران از سرگرفته شد.

فعالیت JCCP ژاپن در صنعت نفت ایران از سرگرفته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از مهر، پس از تمدید قراردادهای فروش و صادرات نفت خام ایران به پالایشگاه‌های ژاپنی برای سال 2016 میلادی، فعالیت‌های شرکت JCCP ژاپن هم پس از 6 سال توقف بار دیگر در صنعت پالایش نفت ایران از سرگرفته شد.

    «تسویوشی ناکایی» مدیرعامل شرکت ژاپنی  jccp در حاشیه برگزاری یک دوره آموزشی برای کارکنان پالایشگاه‌های نفت ایران، گفت: شرکت JCCP ژاپن امیدوار است با برگزاری مجدد دوره‌های آموزشی در صنعت پالایش نفت و دیگر مسائل مورد نیاز صنعت نفت با شرکت‌های نفتی ایران همکاری کند.

    «تسویوشی ناکایی» مدیرعامل شرکت jccp ژاپن همچنین هفته گذشته در گفتگو با معاون امور بین‌الملل وزارت نفت ایران مذاکراتی به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه آموزش‌های مورد نیاز صنعت نفت، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و توزیع نفت خام، فرآورده نفتی و فاینانس انجام داده بود.

    این شرکت ژاپنی تاکنون بیش از 1400 ایرانی را آموزش داده و این نخستین مشارکت آموزشی این شرکت ژاپنی با صنعت نفت ایران از سال 1389 تاکنون بوده است.

    در همین حال سعید محجوبی مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اردیبهشت ماه سال جاری، اعلام کرده بود: ایران و یک شرکت ژاپنی با هدف کاهش تولید نفت کوره در پالایشگاه‌های نفت آبادان و تهران تفاهم نامه مشترک همکاری امضا کردند.

    به گفته این مقام مسئول این قرارداد با هدف مطالعات مقدماتی پروژه کاهش نفت کوره در پالایشگاه تهران و پروژه کاهش مصرف انرژی در پالایشگاه نفت آبادان به امضاء طرف ایرانی و ژاپنی رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها