عصر خودرو

عرضه بیش از ۱۸ هزار تن کالا در تالار محصولات کشاورزی

عصر بازار: روز یکشنبه ۱۸ مردادماه، ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالا در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود که درصورت وجود تقاضا ۵ هزار و ۴۰۰ تن بر این میزان افزوده می شود.

عرضه بیش از ۱۸ هزار تن کالا در تالار محصولات کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 1400 تن اسید کلریدریک، اسید نیتریک و سودکاستیک به صورت سلف و 86 هزار و  697 تن انواع دیگر مواد پلیمری، شیمیایی، وکیوم باتوم،گوگرد،  قیر و لوب کات به صورت نقدی در تالار فرآورده های نفتی و پترشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا 21 هزار و 200 تن انواع قیر بر میزان قیر عرضه شده اضافه می شود.
    بر اساس این گزارش، در این روز،  2تن خرفه، 14 هزار تن قیر 60.70 و 100 تن عایق رطوبتیBOFبه صورت صادراتی عرضه می شود.
    این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه 738 تن میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان را به صورت سلف و به قیمت پایه 14هزار ریال در هر کیلوگرم تجربه می کند.
    علاوه براین، در گروه مس 22 هزار و 600 تن انواع مس مفتول، مس کاتد و مس کم عیار شرکتهای ملی صنایع مس ایران و صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه یم شود که در صورت وجود تقاضا 5 هزار و 170 تن دیگر بر این میزان اضافه می شود. همچنین، 140 تن سولفورمولیبدن، و 8 تن کنسانتره فلزات گرانبها تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران عرضه می شود.
    همچنین، 2 هزار تن شمش هزار پوندی 99.75 شرکت هرمزال و ایرالکو با افزایش عرضه 3 هزار تن در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.
    بر این اساس، 500 تن انواع شمش روی شرکت صانع روی زنجان نیز در این تالار بر روی تابلوی عرضه می رود.
    در مجموع عرضه های تالار معاملات بورس کالای ایران در این روز به 143 هزار و 695 تن انواع کالا می رسد که در صورت وجود تقاضا 41 هزار و 430 تن بر این حجم افزوده می شود.

    برچسب ها