عصر خودرو

بازدید مدیران ارشد شرکت مدیریت دارایی سنگاپوری از بورس تهران

عصر بازار- عصر روز شنبه ۸ خرداد ماه ۹۵ مدیران ارشد مدیریت دارایی اُکلنر (oclaner) با همراهی مدیران تامین سرمایه امید، ضمن بازدید از تالار معاملات با دکتر قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران دیدار و گفتگو کردند.

بازدید مدیران ارشد شرکت مدیریت دارایی سنگاپوری از بورس تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، در این دیدار هیات سنگاپوری با سازو کار معاملات اوراق بهادار، ترکیب شرکت ها و صنایع و همچنین شرایط حضور سرمایه گذاران خارجی و قوانین مرتبط در بورس تهران از نزدیک آشنا شدند.

    دکتر قالیباف اصل ضمن ابراز امیدواری برای حضور گسترده تر سرمایه گذاران خارجی در اقتصاد ایران بالاخص بورس تهران، ابراز داشت: بورس تهران با شفافیت مناسب و تنوع در ابزارهای معاملاتی، طیف گسترده ای از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب کند.

    آقای بارتولتی مدیرعامل دارایی "اُکلنر" ابراز داشت: علاقه زیادی برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران اروپایی وجود دارد به طوریکه در دوماه گذشته که صندوق سهام مرتبط با ایران توسط این شرکت تاسیس شده و بدون نیاز به تبلیغات، کل واحدهای این صندوق مشتری دارد و امیدواریم با مبالغ بزرگی در بازار ایران فعال شویم.

    آقای حدادی مدیرعامل تامین سرمایه امید نیز در پایان این جلسه ابراز داشت: از ماه های گذشته مذاکره جدی با این شرکت شروع شد که پس از اخذ مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری در بورس تهران، مدیران ارشد این شرکت برای آغاز فصل جدید همکاری به ایران سفر کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها