عصر خودرو

طی یک سال صورت گرفت؛

سیمان اصفهان و سود انباشته ۱۹۵ میلیارد ریالی

عصر بازار- شرکت سیمان اصفهان در دوره یکساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، مبلغ ۱۹۵ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور کرد.

سیمان اصفهان و سود انباشته ۱۹۵ میلیارد ریالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان اصفهان صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی 94 را منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "سصفها" در سال گذشته معادل 766 میلیارد و 823 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 113 میلیارد و 342 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و معادل 37 میلیارد و 520 میلیون ریال سود عملیاتی بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره مبلغ 60 میلیارد و 53 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 300 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 195 میلیارد و 599 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها