عصر خودرو

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌های بورس، بانک و بیمه

عصر بازار- اولین جشنواره رسانه‌های مالی کشور در حوزه بورس، بانک و بیمه به همت شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تیرماه امسال همزمان با نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌های بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی برای آتیه اندیشی مهم‌ترین اولویت این جشنواره است، برای تحقق این امر مهم نقش رسانه‌ها و همراهی و هم افزایی با حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای کشور از یکسو و جامعه‌پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای از سوی دیگر ضروری است. از این رو به منظور تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران این حوزه‌ها و تقویت تعامل کارشناسان و مدیران مالی و بازار سرمایه با رسانه‌ها، «نخستین جشنواره رسانه‌های‌ بورس، بانک و بیمه» توسط شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و اوراق بهادار تیرماه امسال همزمان با نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر، گزارش، گفت‌وگو، مقاله و یادداشت و سرمقاله برای مطبوعات (روزنامه‌ها، مجلات، نشریات علمی – تخصصی)؛ خبر، گزارش، گفت‌وگو و یادداشت برای خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری – تحلیلی؛ برنامه‌های رادیویی (مستند، مجله‌ای و گفت‌وگومحور) و گزارش برای رسانه‌های شنیداری؛ برنامه‌های تلویزیونی (مستند، مجله‌ای و گفت‌وگومحور) و گزارش برای رسانه‌های دیداری و در نهایت عکس و داده نما (اینفوگرافی) در بخش هنرهای رسانه‌ای ازامروز تا 15 تیرماه 1395 به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به خیابان جمهوری، کوچه ازهری، پلاک 10، شرکت اطلاع رسانی بورس و اوراق بهادار، کدپستی 1134844413 ارسال کنند.

    یادآور می‌شود بخش کاریکاتور به‌طور مجزا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 1/ 4/ 1395 از طریق ایمیل info@cwn-news.com به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور ارسال کنند.آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ اول فروردین ماه 94 تا 29 اسفند ماه 94 تولید شده باشند. هر شرکت‌کننده می‌تواند 3 اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند. به همراه آثار مکتوب، ارسال فایل آن به‌صورت word وpdf الزامی است و باید فایل‌های عکس و داده نما با پسوند tiff یا jpg و با وضوح 300 dpi و حداقل در ابعاد 25 × 20 در سامانه بارگذاری شود. در عین حال جایزه ویژه جشنواره به بهترین اثر رسانه‌ای با موضوع «اقتصاد مقاومتی» تعلق خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها