عصر خودرو

جهانگیری در پیام تبریک به نخست وزیر جدید ترکیه:

روابط ایران و ترکیه باید بیش از گذشته توسعه یابد

عصر بازار- معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید ترکیه، اظهار امیدواری کرد روابط دو کشور در این دوره با تکیه بر پیوندهای عمیق دینی، تاریخی و فرهنگی بین دو ملت مسلمان بیش از گذشته توسعهِ یابد.

روابط ایران و ترکیه باید بیش از گذشته توسعه یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در پیام اسحاق جهانگیری به بینالی ییلدیریم نخست وزیر ترکیه آمده است: انتخاب جنابعالی به عنوان نخست وزیر جمهوری ترکیه را تبریک می‌گویم.

    معاون اول رئیس‌جمهور در این پیام آورده است: امیدوارم در دوره نخست وزیری جنابعالی، روابط دو کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه، با تکیه بر پیوندهای عمیق دینی، تاریخی و فرهنگی بین دو ملت مسلمان و در پرتو عزم و اراده مسئولین دو کشور برای همکاری در راستای تامین اهداف و منافع مشترک بیش از گذشته توسعه یابد.

    جهانگیری در این پیام برای نخست وزیر جدید ترکیه از خداوند متعال سلامت و موفقیت و بهروزی و سرافرازی مردم مسلمان ترکیه را مسالت نمود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها