عصر خودرو

در دیدار سفیر ایران با مدیرعامل هالک بانک ترکیه عنوان شد

تأکید بر تقویت همکاری‌ها و مناسبات بانکی ایران و ترکیه

عصر بازار- مدیرعامل هالک بانک ترکیه در دیدار سفیر ایران گفت: مصمم هستیم در جهت تحقق منویات مقامات عالی ۲ کشور و به منظور ارتقای حجم مبادلات تجاری و اقتصادی، تسهیلات و همکاری‌مان را با بانک‌های ایران تقویت کنیم.

تأکید بر تقویت همکاری‌ها و مناسبات بانکی ایران و ترکیه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محمدابراهیم طاهریان‌فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در دیدار با «علی فواد تاشکسنلی اوغلو» مدیر عامل هالک بانک ترکیه زمینه‌های متنوع همکاری‌های بین بانکی ایران و ترکیه را مورد بررسی قرار داد.

    در این ملاقات سفیر ایران با توجه به  تاکید روسای جمهور 2 کشور برای رساندن حجم مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و ترکیه به سطح چشم‌انداز مطلوب 30 میلیارد دلاری گفت: بسیار حائز اهمیت است که برای تحقق این اراده عالی زیرساخت‌های مناسب جهت توسعه روابط بانکی تقویت و زمینه برای انجام مجموعه مبادلات اقتصادی تسهیل و تضمین شود.

    طاهریان‌فرد با اشاره به همکاری‌های تجاری اقتصادی ایران و ترکیه در سال‌های گذشته افزود: معتقدیم که در دوران پسابرجام نیز جمهوری ترکیه به عنوان همسایه و شریک خوب ایران جایگاه ویژه‌ای در پروژه‌های اقتصادی و تجاری با ایران دارد. بر این مبنا باید روابط بین بانکی دو کشور منجمله از طریق هالک بانک بیش از پیش تحکیم شود.

    در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی هالک بانک جمهوری ترکیه در آنکارا انجام شد،  علی فواد تاشکسنلی اوغلو مدیر عامل این بانک ابراز امیدواری کرد که روابط مالی بین 2 کشور با توجه به برداشته شدن همه موانع و تحریم‌ها، بیش از پیش توسعه یابد.

    وی افزود: مصمم هستیم در جهت تحقق منویات مقامات عالی 2 کشور و به منظور ارتقای حجم مبادلات تجاری و اقتصادی تسهیلات و همکاری‌مان را با بانک‌های ایران تقویت کنیم.

    مدیر عامل هالک بانک تصریح کرد: از اینکه ایران در دوره پسا تحریم جایگاه مناسبی برای ارتقاء سطح مبادلات مالی با بانک‌های ترکیه و به ویژه هالک بانک در نظر گرفته است، بسیار خوشنود هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها