عصر خودرو

امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل ریلی بین ایران و انگلیس

عصر بازار- معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به لندن یک یادداشت تفاهم همکاری در زمینه حمل و نقل ریلی با همتای انگلیسی خود امضا کرد.

امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل ریلی بین ایران و انگلیس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محسن پورسیدآقایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و انجام مذاکرات دوجانبه به همراه هیأتی از شرکت راه‌آهن کشورمان به لندن سفر کرده است، روز گذشته (چهارشنبه) یک یادداشت تفاهم همکاری در زمینه حمل و نقل ریلی با همتای انگلیسی خود امضا کرد.

    در چارچوب این یادداشت تفاهم که با هدف توسعه سیستم راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از طریق تبادل دانش و تکنولوژی در بخش ریلی منعقد شد، زمینه‌های همکاری 2 کشور در قالب مدیریت فرآیندها و سیستم‌های حمل و نقل ریلی و نیز مدیریت فنی و تکنولوژی راه‌آهن، مورد تاکید قرار گرفته است.

    همچنین در جریان این سفر مدیرعامل راه‌آهن کشورمان با 2 تن از معاونان وزارت حمل و نقل انگلیس دیدار و ضمن اشاره به برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی و جابه‌جایی مسافر و بار در کشور، فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری در این بخش را برای طرف انگلیسی تشریح کرد.

    طرف انگلیسی نیز با اشاره به جذابیت‌های ایران برای همکاری‌های تجاری و اقتصادی، نسبت به توسعه مناسبات در حوزه حمل و نقل ریلی با کشورمان ابراز علاقمندی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها