عصر خودرو

عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز خبر داد:

تامین ۸۵ درصد هزینه های بیمارستان جدید اهواز توسط شرکت ایتالیایی

عصر بازار- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تامین ۸۵ درصد هزینه های مورد نیاز برای ساخت و تجهیز بیمارستان در حال ساخت دو هزار تختخوابی اهواز توسط شرکت ایتالیایی خبر داد.

تامین ۸۵ درصد هزینه های بیمارستان جدید اهواز توسط شرکت ایتالیایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، دکتر عطاءالله غدیری اظهار کرد: کارشناسان ارشد شرکت کنسرسیومی ایتالیایی که در هفته گذشته تفاهم نامه ای را با دانشگاه به منظور ساخت و تجهیز بیمارستان دو هزار تختخوابی در اهواز منعقد کرده بودند دوشنبه سوم خردادماه جاری به اهواز سفر کردند تا نخستین بازدید میدانی خود را از محل احداث بیمارستان مذکور عملیاتی کنند.

    وی با بیان اینکه اعتبار ساخت و تجهیز این بیمارستان از سوی شرکت ایتالیایی به صورت فاینانس تامین می گردد، گفت: طبق مفاد این تفاهم نامه، 85 درصد هزینه های مورد نیاز برای ساخت و تجهیز بیمارستان توسط شرکت ایتالیایی تأمین می گردد و دانشگاه علاوه بر پرداخت مابقی هزینه، هزینه کرد کامل انجام شده را نیز پس از ساخت به صورت اقساط بازپرداخت خواهد کرد.

    عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه دانشگاه با هدف ساخت بیمارستانی در سطح استانداردهای جهانی و بهره گیری از بروزترین تجهیزات اقدام به عقد این تفاهم نامه کرده است گفت: ساخت این بیمارستان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی ـ درمانی است که در کل کشور انجام خواهد شد.

    غدیری تصریح کرد: تفاهم نامه ساخت بیمارستان دو هزار تختخوابی در اهواز در 26 اردیبهشت ماه امسال به امضای شرکت ایتالیایی و دانشگاه رسیده است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور، پس از بازدید کارشناسان این شرکت، آزمایشات ژئوتکنیکال بر روی خاک و موقعیت جغرافیایی انتخاب شده صورت خواهد پذیرفت تا در طول سه هفته آینده پس از اتمام تأیید نهایی آزمایشات لازم، بر اساس داده های ارائه شده توسط کارشناسان فنی و درمانی دانشگاه در خصوص مشخصات بیمارستان، طراحی بیمارستان مذکور انجام گردد و در نهایت در مدت زمان سه ماه پس از تاریخ انعقاد تفاهم نامه، قرارداد ساخت و تجهیز بیمارستان تنظیم و به امضای طرفین برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو