عصر خودرو

در اردیبهشت ماه ۹۵

۹۴ فقره گواهینامه وارداتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال در قزوین صادر شد

عصر بازار- مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: براساس آمارهای به‌ دست آمده در اردیبهشت ماه امسال ۹۴ فقره گواهینامه وارداتی به ارزش بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در استان قزوین صادر شده است.

۹۴ فقره گواهینامه وارداتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال در قزوین صادر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمودرضا طاهری با اشاره به میزان واردات استان قزوین در اردیبهشت ماه اظهار داشت: براساس آمارهای به‌ دست آمده در اردیبهشت ماه امسال 94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش بیش از 380 میلیارد ریال در استان قزوین صادر شده است.

    وی بیان کرد: از جمله برخی اقلام وارداتی به استان قزوین می‌توان به قطعات خودروهای سبک و سنگین، دوربین مدار بسته، تجهیزات گرمایشی، قطعات یخچال صنعتی و اقلام بهداشتی اشاره کرد که باید اقدامات لازم در زمینه واردات محصولات استاندارد و مرغوب انجام شود.

    مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: افزایش صادرات و کاهش واردات از جمله راهکار اساسی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار گیرد تا نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

    طاهری با اشاره به اسامی کشورهایی که مبادلات وارداتی با استان قزوین انجام می‌دهند ادامه داد: اقلام وارداتی به استان قزوین از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، اسپانیا، ژاپن، دانمارک، هند، امارت، تایلند، فرانسه، لوکزانبورگ و اسلواکی وارد شده است.

    وی گفت: در راستای ارتقاء کیفیت محصولات وارداتی بیش از 100 مورد بازرسی از محموله‌های وارداتی به استان قزوین صورت گرفته است.

    مدیرکل استاندارد استان قزوین خاطرنشان کرد: طرح پنجره واحد در استان قزوین اجرا می‌شود که گامی موثر در کیفیت‌بخشی به محصولات وارداتی و صادراتی به شمار می‌رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها