عصر خودرو

تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت ۱۰ برابر می‌شود

عصر بازار- رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: قریب به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم، اما ظرفیت در این حوزه و آنچه به عنوان هدف قرار داده‌ایم ۱۰ برابر این عدد و معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم طی یک تا دو سال آینده محقق شود.

تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت ۱۰ برابر می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، احسان ثقفی، امروز در نشستی خبری در خصوص وضعیت صادرات تجهیزات صنعت نفت، اظهار کرد: توسعه بازار در حوزه فرامرزی را از سال گذشته به طور جدی دنبال کردیم و با توجه به اینکه پروژه جدیدی در داخل کشور  کلید نخورده می‌بایست بازار را در خارج از کشور دنبال کنیم.

    وی افزود: به کشورهای همسایه چه کشورهای عربی و چه کشورهای حوزه شمالی کشور و همچنین آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما ابتدای کار هستیم و آنچه در حوزه صادرات در این موزه رخ داده تنها 10 درصد ظرفیت است.

    ثقفی با بیان اینکه مطالعات پژوهشی را در حوزه توسعه صادرات داشتیم که در نمایشگاه پیش‌رو از آن رونمایی خواهیم کرد.

    به گفته وی رقم تعیین شده برای توسعه صادرات رویا نیست و بر اساس دیتاهای موجود این عدد تعریف شده است چرا که سازندگان تجهیزات صنعت نفت این توانایی را دارند اما لازم است زیرساخت‌های این موضوع توسط دولتمردان فراهم شود.

    برچسب ها