عصر خودرو

مهلت تعویض تجارت کارت تا پایان تیرماه

عصر بازار- کارمزد تعویض کارتهای بانک تجارت براساس زمان انقضای کارت متفاوت بوده و مهلت تعویض این کارتها نیز تا پایان تیرماه سالجاری خواهد بود .

مهلت تعویض تجارت کارت تا پایان تیرماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  ابراهیم کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت روز چهارشنبه پنجم خردادماه با اشاره به اینکه طرح تعویض کارت های این بانک دقیقا در راستای دستورالعمل بانک مرکزی برای یکسان سازی خدمات کارت های بانکی شبکه شتاب و در راستای توسعه خدمات کارتی این بانک صورت می گیرد یاد آور شد : مطابق دستورالعمل بانک مرکزی مهلت انقضاء هر کارت بانکی از زمان صدور سه سال بوده و براساس مصوبه بانک مرکزی هزینه تعویض هرکارت 23000 ریال می باشد .

    وی افزود : بانک تجارت منافع مشتریان خود را در این طرح به طور کامل ملحوظ داشته و تعویض کارتهایی که کمتر از یکسال از زمان صدور آنها گذشته را رایگان و تعویض کارتهایی که بیش از یکسال از زمان صدور آنها گذشته را با دریافت نصف مبلغ مصوب بانک مرکزی انجام می دهد و تنها مشتریانی که از زمان انقضای تجارت کارت آنها گذشته مبلغ 23000 ریال برای تعویض تجارت کارت خود پرداخت می کنند.

    سخنگوی بانک تجارت با بیان اینکه با اجرای این طرح، تجارت کارت‌های دو شهر تهران و اراک بدون دریافت هزینه اضافی و با همان مبلغ مذکور مجهز به قابلیت کیف پول الکترونیک نیز خواهند شد، گفت : استفاده از تجارت کارت هیبریدی با قابلیت کیف پول الکترونیک، بسیاری از مشکلات جابجایی و پرداخت وجه نقد پرداخت های خرد را بر طرف می کند . خدمات کیف پول بانک تجارت هم اینک در ایستگاه های مترو، اتوبوسهای خطوط BRT و شش هزار دستگاه اتوبوس سطح شهر تهران و خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر اراک در دسترس بوده و به زودی شاهد توسعه این خدمات در تمام استانهای کشور خواهیم بود .

    کاظم پور با تاکید بر اینکه مهلت تعویض کارتهای موجود این بانک تا پایان تیرماه سالجاری خواهد بود افزود :  این امر براساس الزام قانونی بانک مرکزی و استانداردسازی خدمات کارتی شبکه شتاب صورت می گیرد و با این تغییر ، پیش شماره کارت‌های بانک تجارت از 627353 به 585983 تغییر می‌یابد، البته به منظور تسریع در روند صدور و تعویض تجارت کارت مشتریان، زمان بندی مراجعه آنان به شعب از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.
    سخنگوی بانک تجارت در پایان خواستار دقت و توجه بیشتر اصحاب رسانه به جزئیات فنی با اهمیت در هنگام انعکاس اینگونه اخبار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو