عصر خودرو

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران به ایسنا خبر داد

ایجاد پایانه‌های صادراتی در شهرک‌های صنعتی

عصر بازار- حمایت از صنایع صادرات محور و تسهیل اموری که موجب درون‌زایی با نگاه به بازار خارجی می‌شود، از جمله مواردی است که در اقتصاد مقاومتی به آن تاکید شده است، در همین رابطه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از استقرار پایانه‌های صادراتی در برخی از شهرک‌های صنعتی خبر داد.

ایجاد پایانه‌های صادراتی در شهرک‌های صنعتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد رضا قاهری  با تاکید بر حمایت از صنایع صادراتی اظهار کرد: دنبال تشکیل یک ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری خارجی هستیم. چون با توجه به برجام مراجعات زیادی برای سرمایه گذاری از طرف شرکت های خاری داریم که حضور آنها لزوما با بروکراسی موجود همخوانی ندارد.

    وی ادامه داد: با ارتباطی که با سازمان توسعه تجارت داریم، به دنبال این هستیم که در بعضی از شهرک‌های صنعتی مهم پایانه های صادراتی را مستقر کنیم.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک تهران با تایید گفته‌های معاون سازمان توسعه تجارت مبنی بر ایجاد مناطق ویژه صادراتی در شهرک‌های صنعتی تخصصی گفت: در این باره گفت‌وگوهایی صورت گرفته است که البته این گفت و گو ها به تصویب مجلس نیاز دارد.

    وی همچنین ایجاد تسهیل در امور اداری واحدهای صنعتی شهرک‌ها را از هداف این شرکت عنوان و اظهار کرد: باید در محل شهرک ها خدمات داده شود و برای واحدهای صنعتی مراکز خدمات فناوری یا در دفاتر مدیریت شهرک‌ها ارائه خدمات انجام شود.

    قاهری با بیان اینکه برای احداث شهرک ها حریم شهر حفظ شده است، گفت: شهرک هایی که در داخل حریم 120 کیلومتری شهرک‌ها هستند اکثرا برای صنایع مزاحم شهری است که به حاشیه شهر منتقل شده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها