عصر خودرو

رییس اتاق تهران:

اتریش برای رفع مشکلات بانکی بیشتر تلاش کند

عصر بازار- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در نشستی با حضور فعالان تجاری اتریش از این کشور خواست برای برطرف کردن مشکل روابط بانکی بین دو کشور تلاش بیشتری انجام دهد.

اتریش برای رفع مشکلات بانکی بیشتر تلاش کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مسعود خوانساری روز چهارشنبه در نشست تجاری ایران و اتریش در محل اتاق تهران با حضور اعضای هیات تجاری «گرنتن» اتریش افزود: گرچه تعدادی از بانک های اتریش روابط خود را با ایران برقرار کرده اند اما ضروری است اتریش برای ارتباط سایر بانک ها با ایران اقدام عاجل تری به عمل آورد.
    وی ارتباط همه بانک های اتریش با ایران را در استحکام روابط تجاری بین دو کشور موثر دانست و گفت: هر چه ارتباط بانک ها با یکدیگر افزایش پیدا کند، سطح روابط تجاری بین دو کشور بالاتر خواهد رفت.
    خوانساری با بیان این که حداقل 5 هیات اتریشی در چند ماه گذشته به ایران آمده اند،افزود: هیات تجاری اتریش که امروز در اتاق بازرگانی حضور یافته ، بزرگ ترین هیات تجاری بوده که تا کنون به ایران آمده و ترکیب هیات بسیار خوب است.
    رئیس اتاق بازرگانی تهران کشور اتریش را کشوری توسعه یافته با سرمایه گذاری خارجی به میزان 140 میلیارد دلار توصیف کرد و افزود: سرمایه گذاران این کشور تمایل بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در کشور ایران با توجه به موقعیت استراتژیک و امنیت کشورمان دارند.
    خوانساری با اشاره به پیش بینی رشد اقتصادی 4 درصدی برای کشور، گفت: برای تحقق این پیش بینی به سرمایه گذاری نزدیک به 50 میلیارد دلاری نیاز داریم که اتریش می تواند در این میان نقش مهمی ایفا کند.
    وی با بیان این که محافظه کاری بانک های اتریش سبب شده است ارتباط تجاری مستحکمی بین دو کشور برقرار نشود، تاکید کرد: انتظار است اتریش برای برطرف کردن محافظه کاری ها اقدام سریع تری به عمل آورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها