عصر خودرو

در اولین روز هفته ثبت شد:

تغییر مالکیت ۵۰۲ میلیون سهم

عصر بازار: در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سهامداران بیش از ۵۰۲ میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و۱۱۴ میلیارد دست به دست کردند.

تغییر مالکیت ۵۰۲ میلیون سهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، در این روز نمادهای گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین صنایع بازار قرار گرفتند.

    همچنین دو شاخص محصولات چرمی و قند و شکر بیشترین رشد را داشتند.

    در این روز نمادهای هلدینگ خلیج فارس، بانک صادرات، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، بانک تجارت، تاپیکو، کشتیرانی و ایران خودرو با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص ، افت 450 واحدی این متغیر را رقم زد. به این ترتیب شاخص کل در عدد 66هزار واحد قرار گرفت.

    همچنین شاخص های آزاد شناور با 559 واحد افت، شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با 286 و 1152 واحد نزول مواجه شدند.

    بیشترین رشد قیمت ها نیز متعلق به نمادهای قند ثابت خراسان، سخت اژند، تکنوتار، قند مرودشت، شکر شاهرود،قند قزوین و قند نیشابور بود.

    در مقابل نمادهای لیزینگ ایرانیان،قطعات اتومبیل ایران،پارس سوییچ،سایپا شیشه، سایپا دیزل،شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و فرآورده های نسوز پارس با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    همچنین در این روز ایران خودرو دیزل، صنعتی مهرام، پاکشو، بانک انصار و تکنوتار سنگین ترین صف های خرید را داشتند.

    طولانی ترین صف های فروش هم متعلق به نمادهای نفت بهران، گلوکوزان،فولاد خراسان، حق تقدم سرمایه گذاری خوارزمی، حق تقدم نوسازی و ساختمان تهران، سیمان اصفهان و پتروشیمی فارابی بود.

    همچنین در این روز بانک صادرات، پارس خودرو و بانک تجارت بیشترین حجم معاملات را داشتند. اوراق مشارکت شهرداری شیراز، ایران ترانسفو و بانک صادرات نیز بیشترین ارزش معاملات را ثبت کرد.

    برچسب ها