عصر خودرو

طی اطلاعیه ای اعلام شد؛

موافقت با افزایش سرمایه "وساپا"

عصر بازار- سازمان بورس با افزایش سرمایه و انتشار سهام جایزه گروه سرمایه گذاری سایپا موافقت کرد.

موافقت با افزایش سرمایه "وساپا"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بر اساس اطلاعیه اداره نظارت بر انتشار اوراق بهادار سرمایه ای، سرمایه فعلی گروه سرمایه گذاری سایپا 6 هزار و 100 میلیارد ریال است که بعد از افزایش 4 هزار و 575 میلیارد ریالی از محل سود انباشته، تعداد 4 میلیارد و 575 میلیون برگه سهم به سهام این شرکت اضافه می شود.

    این اداره در متن این اطلاعیه آورده است، با توجه به اتمام سال مالی 94 در صورتی که مجمع عمومی فوق العاده شرکت با دستور جلسه افزایش سرمایه پس از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت برگزار شود، انجام افزایش سرمایه منوط به کفایت سود انباشته از اعمال بندهای مؤثر گزارش حسابرس نسبت به صورت های سال مالی یاد شده و میزان سود تقسیمی مصوب در مجمع عادی سالانه خواهد بود.

    همچنین مهلت قانونی انجام افزایش سرمایه حداکثر 60 روز پس از تاریخ مجوز است بنابراین عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از سازمان بورس خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها