عصر خودرو

رییس خانه معدن عنوان کرد

همکاری خوش‌بینانه "ساچه" در ایران

عصر بازار- در فضای پسابرجام، برخی از شرکت‌های بیمه به عنوان پشتوانه‌های اقتصادی به ایران آمدند که در این راستا رییس خانه معدن شرکت بیمه "ساچه" ایتالیا را که در ایران حضور یافته، دارای شاخصه‌های یک همکاری خوش‌بینانه می‌داند.

همکاری خوش‌بینانه "ساچه" در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمدرضا بهرامن  با بیان این‌که شرکت ساچه ایتالیا در زمان تحریم‌ها هم همکاری صادراتی با ایران داشت، گفت: امتیازاتی که بابت آشنایی فضای بازار و معدن ایران به خاطر سابقه کار در این بازار برای ساچه ایتالیا حاصل شده است، باعث شده گزینه منطقی‌ برای حضور در فضای اقتصادی کشور باشد.

    وی با بیان این‌که اینگونه شرکت‌ها که شفافیت را در سابقه همکاری خود با ایران داشته‌اند گزینه مناسبی برای مشارکت در پروژه‌های بزرگ هستند، اظهار کرد: فقط نباید سرمایه‌گذاری‌ها را روی پروژه‌های بزرگ متمرکز کنیم، چرا که صنایع کوچک و متوسط ما امروز توان نقش‌آفرینی در فضای اقتصادی را خواهند داشت.

    تولید آلومینیوم ایران 25 درصد تولید امارات
    رییس خانه معدن در ادامه آلومینیوم را محصولی استراتژیک دانست و گفت:‌ آلومینیوم به عنوان محصولی مهم و با ارزش افزوده بالاست که امروز ایران جایگاه خود را در بازار جهانی این محصول از دست داده است؛ به گونه‌ای که کل تولید ایران به اندازه 25 تا 30 درصد تولید امارات است.

    وی ادامه داد: بستر استفاده از انرژی ارزان و منابع غنی امتیازاتی هستند که استفاده از آنها می‌تواند برای بهبود اوضاع کشور در حوزه آلومینیوم تاثیر‌گذار باشد.

    بهرامن با اشاره به مذاکره ایمیدرو با پنج کشور صادر‌کننده مواد اولیه تولید آلومینیوم عنوان کرد: ایمیدرو نیز مذاکراتی را آغاز کرده است تا سایت‌های اولویت‌سنجی و گرفتن امتیازات بهتری را در خرید مواد اولیه آلومینیوم از کشورهای هدف داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها