عصر خودرو

از تولید ماست با هلندی‌ها گرفته تا تولید خودرو با فرانسوی‌ها

همه کشورهایی که برای سرمایه‌گذاری صنعتی وارد ایران شده‌اند+جدول

عصر بازار- حجم کل سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای اجرای طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری مصوب در هیات سرمایه‌گذاری در سال گذشته برابر با یک میلیارد و ۷۸۱ میلیون دلار است که با مشارکت کشورهای خارجی اجرایی خواهد شد.

همه کشورهایی که برای سرمایه‌گذاری صنعتی وارد ایران شده‌اند+جدول
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات شرکای صنعتی ایران در سال 94 را منتشر و اعلام کرد که براساس داده‌های اعلام‌شده، حجم کل سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای اجرای طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری مصوب در هیات سرمایه‌گذاری در سال گذشته برابر با یک میلیارد و 781 میلیون دلار است که با مشارکت 17 کشور خارجی اجرایی خواهد شد. روزنامه دنیای اقتصاد نام این کشورها را که برای سرمایه‌گذاری صنعتی وارد ایران شده‌اند هلند، افغانستان، ایتالیا، چین، تونس، امارات متحده عربی، آلمان، بوسنی و هرزگوین، ترکیه، کانادا، فرانسه، هندوستان، عراق، کره جنوبی، ژاپن، اتریش و ایرلند ذکر کرده و از میان این 17 کشور اطلاعات همکاری 14 کشور را منتشر کرده است

    بر این اساس، قراردادهای منعقد شده برای استان‌های گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، اصفهان، قم، البرز، تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی، منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو، زنجان، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان- قم، خوزستان، منطقه آزاد اروند و سیستان و بلوچستان –منطقه آزاد چابهار در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات 14 شریک صنعتی ایران را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها