عصر خودرو

دیدار هیأت آلمانی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

عصر بازار- با اجرایی شدن برجام و رفت‌وآمد هیات‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری به ایران، فضای مثبتی ایجاد شده و زمان به ثمر نشستن و خروجی مثبت این رفت‌وآمدها فرارسیده است.

دیدار هیأت آلمانی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، افخمی در دیدار با ولفگانگ تیفنز وزیر اقتصاد و علوم جامعه دیجیتال ایالت تورنیگن آلمان، با بیان این مطلب افزود: ما درصدد هستیم تا با استفاده از همکاری و همراهی در پروژه‌های مشترک اقتصادی و صنعتی در کنار توسعه مهارت‌ها، جذب تخصص و فناوری‌های روز صنعتی، اقتصادی درخشان و پایدار را خلق کنیم که قطعا این اقتصاد پایدار تامین‌کننده منافع طرفین در درازمدت است.

    وی در این دیدار که آندرس کریر رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه این ایالت نیز در آن حضور داشت، ضمن قدردانی از برخی کشورها که پس از اجرایی شدن برجام حضور رسمی خود را در اقتصاد و صنعت ایران اعلام کرده‌اند تصریح کرد: آلمان با توجه به صنعت و اقتصاد رو به رشدش نباید از کنار بازار صنعتی ایران به راحتی بگذرد؛ زیرا پتانسیل ایران در تمام زمینه‌ها از جمله معدن، پتروشیمی و سایر بخش‌های مهم صنعتی بسیار بالاست و آلمانی‌ها به‌خوبی بر این نکته واقفند. مدیرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد: اجرای یک سرمایه‌گذاری مشترک موفق و سیستمی که در آن بتوان به انتقال تکنولوژی از کشورهای بزرگ صنعتی اقدام کرد، شاخص‌هایی هستند که برای طرفین قابل قبول است. افخمی تاکید کرد: بانک صنعت و معدن به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای نقش بسیار مهمی در تامین مالی پروژه‌های فولادی، پتروشیمی، نیروگاه و صنایع زیرساخت دارد و می‌تواند همگام با شرکای خارجی نقش مهم خود را در بازار بکر و قابل اعتماد ایران پر رنگ‌تر کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها