عصر خودرو

کارشناس بازار مسکن تشریح کرد:

تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها با اجرای مولدسازی دارایی‌های دولت

عصر بازار- یک کارشناس حوزه مسکن بیان کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت ضمن افزایش تولید مسکن به تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها نیز کمک می‌کند.

تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها با اجرای مولدسازی دارایی‌های دولت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بهزاد زاهدی درباره مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: به طور قطع مولدسازی دارایی‌های دولت از جمله اقدامات مهم و قابل توجهی است که تاثیر بسیاری بر چرخه اقتصاد و تولید کشور دارد.

    وی عنوان کرد: تلاش بر این است در قانون بودجه سال 1403 به موضوع مولدسازی دارایی‌های دولت بیش از پیش تاکید شود.

    نگاه ویژه دولت

    این کارشناس حوزه مسکن در ادامه اظهار داشت: پیشبرد مساله مولدسازی همراه با شفافیت موجب جلب اعتماد مردم می‌شود چرا که ظرفیت‌سازی مناسبی برای مولدسازی دارایی‌های دولت در کشور ایجاد شده که با نگاه ویژه دولت در حال پیشروی است.
    وی درباره تاثیرمولدسازی دارایی دولت در بخش مسکن، افزود: اجرای این طرح هیچ تاثیری بر افزایش قیمت مسکن نخواهد داشت بلکه موجب کاهش و تعدیل قیمت مسکن خواهد شد.

    افزایش تولید مسکن با مولدسازی

    زاهدی با اشاره به این که قیمت مسکن وابسته به چرخه تولید است، تصریح کرد: مولدسازی ضمن افزایش تولید مسکن به تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در پایان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت بورس کالا برای مولدسازی دارایی‌های دولت استفاده بهنیه‌ای کنیم.

    برچسب ها